četvrtak, 9. studenoga 2017.

Rade Mujo i Fata na njivi kad stigne Muji poruka od švalerke



Rade Mujo i Fata na njivi kad stigne Muji poruka od švalerke:
– Dođi brzo, sama sam kući! .
Razmišlja on kako da se izvuče pa kaže Fati: .
– Jao ženo, izgleda umro tetak! Evo sad mi javili. Ostani ti i kopaj, a ja idem da vidim treba li im kakva pomoć… . Ode Mujo i ostavi Fatu na njivi da kopa. .
Poslije nekog vremena vraća se on kući i kaže:
– Nećeš verovati. Ja otišao do tetka, kad on živ i zdrav. . Rekoh, kad sam već tu, sednem sa njim, popijem kafu, upitam ga za zdravlje i shvatim da me neko lepo namagarčio. Ne mogu da verujem da se ljudi šale na takav način! . Na to će Fata: .
– Ovaj svet je totalno poludio.
Evo sad kad si ti otišao, naiđoše dvojica pijanih drumom i napadoše na mene. Kažu, ili da im pevam, ili da skidam gaće…! .
– I, šta si ti uradila?
– upita je Mujo, vidno zabrinut… .
A Fata će: .
– Pa, kako da pevam crni Mujo, kad je tetak umro?

izvor : vicevi.com

Nema komentara:

Objavi komentar