četvrtak, 9. studenoga 2017.

Chocolate Chip Muffins… Brz i socan, moze stajati u zatvorenoj kutiji i do 4 dana, a da pritom jos uvijek ostane socan i fin! Isprobajte, necete pogrijesiti.



Brz i socan, moze stajati u zatvorenoj kutiji i do 4 dana, a da
pritom jos uvijek ostane socan i fin! Isprobajte, necete pogrijesiti.
Sastojci:
250 gr brasna
2 zlicice praska za pecivo
1/2 zlicice sode bikarbone
2 zlice kakaa ( ja sam koristila Lindt )
175 gr secera
150 gr cokoladnih kapljica ili nasjeckane
cokolade ( plus jos malo za
posipati po muffinima )
250 ml mlijeka
90 ml ulja ( ja sam koristila
suncokretovo )
1 Veliko jaje
1 zlica extrakata vanilije
Priprema
1. Zagrijte pecnicu na 200 stupnjeva.
Oblozite papirnatim kosaricama kalup za muffine.
Nigella je dobila 12 muffina, a ja 18 komada. Mozda je to zbog toga sta sam ja u
sredinu muffina stavljala po malu zlicicu Nutelle. Kao da jos pojacam cokoladni okus!
:)))
Smjesu cemo podijeliti na suhe i mokre sastojke.
Suhi sastojci:
Brasno, secer, prasak za pecivo, sodu bikarbonu i kakao prosijte u jednu zdjelu. Te
dodajte nasjeckanu cokoladu ili cokoladne kapljice.
Mokri sastojci:
Jaje, mlijeko, ekstrakt vanilije i ulje lagano istucite pjenjacom. Tek toliko da se
sjedine i povezu.
2. Mokru smjesu ulijte u suhe sastojke i sve lagano promijesajte.
Gotovu smjesu ulijte u pripremljene kalupice, pobacajte malo cokolade isjeckane na
kockice ili ako imate cokoladne kapljice na muffine i pecite 20 – tak minuta na 200
stupnjeva.
Posluzite uz kakao, caj ili kavu.

Izvor: www.coolinarika.com

Nema komentara:

Objavi komentar